kedd, július 12

90 snatch plussz 75


Ma Bell gyakorlas!

Kezdesnek ugye egy kis snatch. Es mivel ugye megigertem hogy most minden edzesen tobbet csinalok 5-tel mint az elozo edzesen ezert ez volt teriteken. Ma 90 snatch volt a kituzott cel.
Miutan megcsinaltam olyan 4 es fel perc alatt pihenttem egy kicsit.Utanna kovetkezett az utanna levo 75 ismetles. Ez is megvolt 5 perc alatt:)

Nos most igy fogok felfele menetelni egeszen 120 ismetlesig.
Egyebkent a technikam a rossz mar rajottem. Es a csipom valahogy be van kotve. Ezt eddig eszre sem vettem. Ezert tortenhetett meg hogy igy elpunyult a snatchem mostanaban.
Bar azt tudni kell rolam hogy regebben volt egy kis gerinc bajom ami sajna mar ugy marad. Szoval azt hiszem a testem igyekszik olyan merev es kotott lenni amilyen csak tud, hogy megvedje a gerincoszlopom. Nem tudja hogy en azt is szeretnem hogy laza legyen:)

A ket 5 perces snatch utan lenyomtam egy dupla Clean gyakorlatot:- dupla Clean 2 x 24 kg KB/ 8 x 6 ismetles.

Ezutan nyujtas.Es rajottem hogy a Cleaneknel meghuztam a jobb labam terde melletti reszt.Valami szalag lehet. A dupla Cleannel nagyon nagy terpeszt kell felvenni es emiatt neha serulekenyebb is lehet a terd egyes resze.
Szoval megjobban figyelnem kell a jovoben erre a dologra.
Holnap Fegyenc edzes. Jeeejeejeee

Power To You azoknak akik nem birjak a nagy meleget:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése